keskiviikko 8. huhtikuuta 2009

Here again


Elämäni kulku, syömiseni ja tyytymättömyyteni itseeni ennakoivat uutta alkua tämän blogin suhteen. Ylläri - en saanutkaan itseäni riuhtaistua syömisvammailuista irti. Jatkoa siis luvassa.

Tässä vaiheessa minun tulisi varmaan kertoa teille ne epämukavat faktat, joita postaustauon aikana on ilmaantunut minuun / kehooni. Ällöttää, mutta itsesäälin sijaan kakistan ne pihalle nyt:
Olen lihonut huomattavasti. Lääkärin mukaan olen normaalipainon alarajoilla mutta tiedän että voisin olla kevyempikin ja silti normaalipainon rajoissa. Vatsani on taas se ahdistava möykky jota olen inhonnut 6-vuotiaasta lähtien. Tuntuu, että nyt myös reisistä on tullut ongelmakohta, vaikka ennen ne eivät ole tuottaneet minulle päänvaivaa juuri ollenkaan. En hyväksy itseäni.
En koe lihoneeni järkevästi. Ensinnäkin se tapahtui liian nopeasti ja toiseksi lähinnä suklaalla rakkaushurmiossa.
Olen jälleen sairaslomalla koulusta. Syyt ovat niin fyysiset kuin psyykkisetkin. Fyysisesti olen auttamattoman väsynyt vaikka peiton alla tulee uneksittua 14-16h/vrk, todennäköisesti epilääkkeen takia. Tuollainen väsymys ei ainoastaan karsi valveilla eletyn elämän määrää vaan pistää pakan muutenkin sekaisin ihan huolella. Lisäksi masennus on nostanut päätään. Muna vai kana, en edes tiedä kumpi oli ensin, masennus vai väsymys.

Pääsiäissuunnitelmat ovat onneksi kohdallaan, saan taas sukeltaa hetkeksi muiden elämään ja ihmetellä miten normaalit ihmiset syövät. Yritän olla ajattelematta ruokaa, niin kaloreita kuin mignonmunien ihanuutta. Onneksi luvassa on paljon muuta pääntäytettä ja liikuntaa.

Hauskaa pääsiäistä jokaiselle ja tavattomat kiitokset kaikille jotka eivät ole diskanneet minua pois blogi-/linkkilistaltaan!

8 kommenttia:

shadychick kirjoitti...

voimia ihan valtavan paljon. koita jaksella *hali*

ღ remy. kirjoitti...

En ole ikinä syönyt Mignon-munaa.. :o

Lumipyry kirjoitti...

Mukava kuulla sinusta. Mutta ei niin mukava, että olet taas täällä syömishelvetissä.

Pärjäile ja hyvää pääsiäistä! Minä en poista sinun linkkiäsi, koska haluan tietää heti kun pääset ilmoittamaaan itsestäsi, vaikka toivon, että olisit jo terveellä tiellä. Voimia!

Laura kirjoitti...

Olen niin kaivannut sua. *halis*

Kaikkea hyvää <3

lokakuu kirjoitti...

olen käynyt melkein päivittäin katsomassa oletko päivitellyt ja nyt sitten olit ja huh, hyppäsin melkein kattoon asti! :---)

hyvää pääsiäistä ja voimia ihan kamalasti. <3

Jenni kirjoitti...

Meinasin vetäistä aamukahvit väärään kurkkuun kun huomasin että olit päivittynyt! oli ikävä<3 alkuinnostus kuitenkin haihtui kun luin tekstisi. Toivoin niin kovasti, että voisit jo paremmin.

Silti, on ihanaa kuulla sinusta. Hirmuisesti voimia ja jaksamista<3

Bambi kirjoitti...

hei taas, oli ikävä. <3

Claudine kirjoitti...

se onnistuu kyllä. :---)tässä:
http://pilvettomalletaivaalle.blogspot.com