keskiviikko 9. tammikuuta 2008

Nyt se sitten iski...

Tämä blogi tosiaankin päivittyy aika vauhdilla, jos nyt tätä edes kukaan lukee... Johtuu varmaan vaihtelevista mielialoistani, jotka tuovat mukanaan aina jonkun uuden fiilingin.

Vetäsin äsken sen omatekemäni jääkahvin, ei se edes onnistunut hyvin. Olen alkanut miettiä, että kun pitäisi syödä noin kolmen tunnin välein (tai niin minä ainakin teen, ja 2-3 h aterioiden välissä on kai suositus), niin onko sillä väliä, jos juo jotain siinä välissä? Siis muuta kuin vettä, mun tapauksessa kahvia maidolla (ja juon siis kahvia kohtuudella, sen takia vaan että saan sen 2dl maitoa juotua päivässä). Alkoi oikein häiritsemään, ja ärsyttää kun seuraavaan ruoka-aikaankaan ei ole tavattomasti aikaa ja tuntuu siltä kuin oisin tässä välissä syönyt kun join ton kaffen.

Nyt hiipi taas se huono omatunto päähän, tollasesta pikkujutusta. Mun on kai pakko lähteä kävelylle, pitäis kai koirakin ottaa mukaan. Jos se käyttäytyisi, voisi kävely rauhoittaakin hermoja ja viedä nuo turhat ajatukset mieltä raastamasta.

Vielä pikkusen voisin tässä purkaa ajatuksiani. Ärsyttää todella paljon, kun välillä vaikuttaa, että äiti yrittää olla mun ravintoterapeutti... Ei ole niin helppoa syödä saamieni ohjeiden mukaisesti, ja sitten vielä äiti tulee kertomaan miten ihmiset normaalisti syövät kaksi lämmintä ateriaa päivässä! Se piirsi oikein sellasen ihme kaavion. Saan kyllä äipältä ymmärrystä ja tukea, mutta aina ei muistu että teen jo nyt töitä syödäkseni enemmän, vaan pitää alkaa puhumaan "normaalista syömisestä". ÄRRR.

Ei kommentteja: