keskiviikko 9. tammikuuta 2008

Kaffeilua

Ruokaterapeutti kehotti aloittamaan maidollisen elämän uudestaan... Päivittäin pitäisi käyttää n. 3dl maitoa (tai oikeastaan laktoositonta maitojuomaa), myslin kanssa desi ja lounaalla juomaksi 2dl. En tykkää juoda maitoa sellaisenaan, joten nautin sen kahvin kanssa. Kahvi saa minut todella hyvälle tuulelle! 2dl riittää hyvin kahteen latentapaiseen systeemiin (kahvia + maitoa + vaahdotettua maitoa). Niin hyvää, eikä mitään ylimääräistä pahaa (eihän?). Kahvihan on käytännössä kaloritonta, hehe.
Nyt mulla on pakastimessa jääpalamuotissa kahvia jäätymässä, nimittäin vielä desi maitoa pitäisi juoda ja haluan jäälaten. Miten voinkaan olla näin innoissani jostain kahvista!


Ähms, huomenna siis psykologi. Arveluttaa, miten saan itseäni siellä ilmaistua. Varsinkin suullinen ilmaisu on jonkin asteen probleema minulle. Pelkään, etten saa kerrottua kaikkia ongelmiani ja se sanoo, ettei mua mikään vaivaa... Vaikka eihän niin voi käydä! Viimeksi kun kävin psykologilla (siis kerran olen käynyt, toinen kuin se jolle huomenna), jäi jotenkin tyhjä olo ja loppupäivä meni ahdistuksessa... Tunsin itseni tyhmäksi ja koin, että ainnoin itsestäni turhan yksinkertaisen kuvan. Tosin monet muutkin ovat kuvailleet ensimmäisiä käyntejään tuollaisiksi.


Tänään ja eilen olen jostain syystä ollut erityisen toimelias! Olen onnistunut heräämään aikaisin ja kävellyt paljon, sain jopa kirjaston kirjat palautettua... Hyvä minä! Vielä kun riittäisi puhtia loppupäivällekkin, tänään en aio luistaa mistään...
//Lisään tähän vielä, että rakastan kävelemistä, mutta ongelmaksi on muodostunut jalkateräni, joita en saa pidettyä lämpiminä... Jäätyneet jalat rajoittavat elämääni ihan liikaa! Pöh.

Ei kommentteja: