maanantai 17. marraskuuta 2008

Lupaus

En tiedä onko tämä jotain jyrkkää vuoristorataa vai mitä. Miten olisi bipolaari ykkönen? (Rakastan itseni diagnosoimista. Taidan tosin tehdä diagnoosit turhan hepposin perustein.)

Tuli tuossa taas sellainen bling ja yritän nyt pitää siitä kaksin käsin kiinni. Miksi tästä pitää tehdä niin vaikeaa? Saan pilattua viikonloppuni varmasti jos syön viikolla kuten esimerkiksi tänään. Ainut tapa hallita viikonloppua on olla skippaamatta aterioita viikolla. Olen pystynyt puputtamaan listaa jotenkuten melkein vuoden niin miksi en pystyisi jatkossakin. Mikään ei muutu siitä. Mielumminhan syön enemmän jotain järkeenkäyvää ja vähemmän höttöpaskaa.

Okei, avaudun. Viimeisen kuukauden aikana on syömiset menneet fiuu alamäkeä tasaiseen tahtiin. Olen vähentänyt syömistä, ravannut vaa'alla, asettanut painotavoitteen, kehittänyt liikunnasta taas pakonomaisempaa, valehdellut, ollut elämäni ensimmäisen päivän syömättä mitään, yhtikäs mitään. En ole edes ikiomassa blogissani maininnut asiasta, tosin ehkä jotain on ollut aavistettavissa. Pyrkimykseni kun on ollut kirjoittaa paranemismyönteisesti.
Tänään menin tilaamaan aikaa kalorilaskuriin. Alkoi ahdistaa ja menin suihkuun, jossa sitten tuli tämä bling.
Jos haluan ettei joululoma mene ahmiessa painoani yli turvalukemien niin tämä säätäminen saa loppua. Haluan kalorilaskuritunnukset kauas mun päänupista.
Ei mun tarvitse väkisin pilata tätä loppuvuotta.

Huomisesta alkaen olen tämän viikon käymättä vaa'alla. Syön listan mukaan kuten ennenkin. Haluan että viikonloppu on onnistunut.

Nyt olen luvannut teille.

1 kommentti:

Jenni kirjoitti...

<3 anytime :)