tiistai 5. elokuuta 2008

Kurjan haikeaa



Pikapostaus ennen tanssituntia, olen siis menossa. Eilinen tunti jäi välistä kun olin vielä sen verran uupunut.

Nyt olen sanoisinko kyennyt syömään sen herkun per päivä. Olen nimittäin käsittänyt, että kroppani vastustaa tuota tanssin tuomaa fyysistä rasitusta, jos en suo sille lisäenergiaa. Ja kaikki tuohan lukee mun listassa, joten sen pitäisi olla ok. Plus teen nyt mitä vaan, että voin jatkaa tanssikurssin loppuun! Katsotaan miten jatkan, kun se loppuu.

Tämä päivä on pääasiassa ollut jotenkin tahmea, tiedättehän, harmaa, ankea, tahmea, sunnuntaimainen, hiostava, turha. Kurjan haikea? Toivottavasti saisin vähän potkua iltaa kohti sieltä tanssista.


1 kommentti:

en finne igen/ruotsinsuomalainen kirjoitti...

Ihan vaan tiedoksi; Tukholman Karoliininen Sairaala on tänään julkaissut tutkimuksen, jonka mukaan tumma 85 %:n suklaa ei lihota ja vaikuttaa ehkäisevästi mm sydän- ja verenkiertosairauksiin.