sunnuntai 5. lokakuuta 2008

PS. En osaa syödä


Olen kipeänä ja valutin sisuksiini juuri siirapilla (hunaja loppui) terästetyn kaakaon. Ben & Jerrykin asustelevat vatsassani tänään. HEI, olenhan kipeä, kuumehoureissa tekee virheitä ja meillä syödään aina jädeä kipeänä. Seliseliseli, silloin kun olin muhkuraisempi ja löysempi minulla oli kaikelle aina hyvä selitys! En halua siihen takaisin. Viikonlopun viimeiset v i i s i valveillaolotuntia ja pakko vetää läskiksi koska Panadol Hotissakin on SAKKAROOSIA (sokeria valeasussa).
Onneksi huomenna olen vuodepotilaana enkä tarvitse energiaa. Voin olla niin muumio kuin haluan ja nukkua epäonnistumisten ohi. Aamupuurolla ja linssikeitolla mennään, saakeli. On niin epäreilua, ettei se auta mitään että kerään koko viikon aina kehon varastot niin täyteen kuin saan kaikellla turvaruualla, vaan se ahmiminen/suunnittelematon possuilu tulee anyway. En jaksaisi kirjoittaa tällaista paskaa enää koskaan, jokainenhan osaa suunnitella kaunista tulevaisuutta tiukoilla säännöillä ja rikkoa ne kaikki, kuka sellaista haluaisi lukea.

Äh äh. Viikon mittainen syysloma lähestyy, se tekee yhteensä neljä ja puoli viikonloppua putkeen. Voi kun pystyisin ottamaan lomaa myös syömisestä, ihan kokonaan. Ei tarvitsisi miettiä miten paljon tai miten vähän, voisin vain elää.
Tällä viikolla haluaisin vain olla ja homehtua ja pysyä kaukana ravitsemusterapeutista (typerää ehkä).

1 kommentti:

Ella kirjoitti...

Syysloma! Ite en malta odottaa, koska lähden nuorten syysreissulle, samaan paikkaan missä olin riparilla :) ihanaa!

Mut tosiaan, loma syömisestä houkuttaa!