torstai 9. lokakuuta 2008

Toffeetorstai, pizzaperjantai, lakulauantai, suklaasunnuntai




Olen kotona flunssailemassa, ja veljeni on tajunnut käyttää tilaisuutta hyväkseen tuomalla kaksosensa tänne katsomaan Tinttiä videolta... Ihan rauhallisesti sujuu, ainakin toistaiseksi.
Lisäksi veli ilmoitti innoissaan kokkaavansa tänään - meillä.
"Oon ajatellut pitää sellasen J goes India-kokkaussession"

"Ahaa?"
"Niin että mä kutsuisin sitten M:n (siskoni) ja S:n (äitini) sinne teille syömään"
"Meille?"

Hän tulee meille kokkaamaan kormaherkkuja ja kutsuu meidät sitten ystävällisesti kotiimme syömään.
Jippii, pikapaniikki ja jäätyminen;
"Mielenkiintoista, no kyllä se käy, kiva..."

Oikeasti tykkään hirveästi olla perheeni kanssa, jutella rauhassa, juoda kahvia ja no, syödä silloin kun se on minulle mahdollista. Päähäni vaan ryntäsi kasa ristiriitaisia ajatuksia, tänäänhän on vasta torstai ja minulla on yleensä ruokakermapäivä vasta viikonloppuna. Olen nimittäin varma että veljeni käyttää ruuanlaitossa ruokakermaa tai ainakin huoletonta kättä oliiviöljyn suhteen... Muistan kun hän joskus teki ruokaa ja tokaisi huolettomasti "Oho, menikin aika paljon öljyä!".
Haluaisin olla kerrankin spontaani ja huomata, että kannatti. Ei kuitenkaan ole mikään rike pitää herkkupäivää viikolla, mutta mitenköhän viikonloppu sitten sujuu? Niin, sitä en tiedä, sillä harvemmin torstaisin herkuttelen. Periaatteessa voisi olla helpompaakin mennä koko viikonloppu ilman mitään speciaalia, niinkuin totaalikieltäytyminen.
No, söin jo suklaakaurakeksin joten päätetty on, se on tänään.

1 kommentti:

Jenni kirjoitti...

perhe on paras :D mun pikkusisko tulee tänne koko ensviikonlopuks pyöriin jaloissa <3 ja syömään :\

mullekkin tuli toffeetorstai. Jos sovitaan että torstai on uus perjantai? :D