torstai 6. maaliskuuta 2008

Valitusraportti

Aamulla mulla oli se tarkastus/punnitus/mikä olikaan. "Käytännössä paino on pysynyt samana. Katso nyt, ettei se pääse laskemaan." Ei siis oikeestaan mitään uutta, paitsi että se lupasi hoitaa mut ravitsemusterapeutille. Apua, tuolla ollaan varmaan tiukempia kuin yksityisellä, missä mä oon ennen käynyt. Äff.

Kävelin sitten kotiin, 4,5km ja sellasta märkää lunta satoi koko matkan suoraan silmiin. Meikit levisi ja mun takki kuorruttu lumella. Kävelin varmaan puolet matkasta silmät kiinni, kun satoi niin paljon. Varmaan hyvä näky... Oli tosi koleaa, mutta en vaan osaa käyttää julkisia, ellei ole kiire. Tuli jotenkin tosi paha olo, tuntui, etten pysty hengittämään kun en nähnytkään mitään. Nyt ajatuskin siitä, että pitäisi mennä tuonne ulos raahaamaan koiraa perässään tuntuu yököttävältä.

Toi lumiukkona kävely oli kyllä sellainen rääkki, ettei mun tarvitse huolehtia ulkoilusta enää tänään. Koira pitää kävelyttää lääkäriin ja viedä illalla ulos. Sitten jos ilma on parempi, voisi käydä juoksemassa, mutta jos tällainen ilma jatkuu, en ota siitä paineita...

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Miten siellä ravitsemus-teraputilla sitten loppujen lopuksi on mennyt? Vai ootko saanut vielä aikaa sinne? Mun pitää mennä ravitsemusteraputille kans, kunhan ne saa sen lähetteen sairaalaan..Kiva blogi sulla! Löysin vasta nyt. :)